Ayşe Arman'ın özel ve seksi pozları

8 Temmuz 2009 Çarşamba0 yorum



Hello dergisi,5’inci yılını özel bir sayıyla kutluyor. Sürpriz kapak kızı ise,Ayşe Arman.Arman'ın cesareti, Nihat Odabaşı’nın objektifiyle buluştu, ortaya ‘baştan çıkarıcı bir kadın’ çıktı. Arman, ruhunun, aklının ve hayallerinin en çıplak haliyle Hello sayfalarına yansıdı.

Ünlü gazeteci, “Neden bu fotoğrafları çektirdin?” diye soranlara ise kendi köşesinden yanıt verdi. “En büyük hayallerimden biri, 40 olmadan Nihat Odabaşı’na baştan çıkarıcı bir kadın olarak poz vermekti” diyen Arman, diğer sebeplerini bir liste halinde sıraladı.
Bu pozları verdim çünkü...

Hürriyet gazetesi yazarı Ayşe Arman, Nihat Odabaşı ile çalıştı ve ortaya seksiliği doğallıkla buluşturan fotoğraflar çıktı. Arman, “Neden bu fotoğrafları çektirdin?” diye soranlara sebeplerini cumartesi günkü yazısında sıraladı. İşte o fotoğraflar ve Ayşe Arman'ın esprili gerekçeleri...


1 - İlgi çekmek için.

2 - “Kadın yine n’apmış bak!” dedirtmek için.

3 - Sizi konuşturmak için.

4 - Canım istediği için.

5 - Nihat’ın beni olduğumdan çok daha güzel görüntüleyeceğine yüzde yüz emin olduğum için.

6 - İçimden nasıl bir kadın çıkaracağını merak ettiğim için.

7 - Alya’ya ileride, “Zamanında annem hiç de fena değilmiş!” dedirtmek için.

8 - Kapak olmak hoşuma gittiği için. (Kapak olduğum bütün dergileri, bir çekmeceye koyuyorum. Arada çıkarıp kendime bakıyorum. Bu da böyle bir hastalık işte. Sırada Elle var. Işın’la plan yapıyoruz, dünyanın neresinde çeksek diye, yine Nihat’la. Yeryüzünde Elle’e kapak olmaya hayır diyecek bir kadın var mıdır?)

9 - Hava atmak için.

10 - Bir kadının sevgilisinin bu tür şeylere itiraz etmeme olasılığının da olduğunu göstermek için.

11 - Risk almak için, risk almanın da heyecan verdiğini bildiğim için.

12 - Bu yazıyı yazabilmek için.

13 - Gerçekten o fotoğrafları yatak odama asmak istediğim için. (Yatak odamız bembeyazdı. Sıkıldım. Değişiklik olsun diye beyaz yatağın üzerine, açık gri-koyu gri ve siyah yastıklar aldım. Bugün perdeleri de değiştiriyorum, gri yapacağım. Duvarların birini de griye boyadım. Sonra yatağın kenarına da siyahlı, grili lambalar buldum. Size bir şey söyleyeyim mi, süper oldu! Şimdi o gri duvara Nihat’ın çektiği siyah-beyaz fotoğrafları asacağım. En çıplak olanlarını. Hahahahaha. Çerçevelerini bile seçtim. Bu tür numaralar çekmezsek hayat çekilmez ki...) giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger