Burcu Kara Canlı Yayında Şarkı Söyledi

16 Temmuz 2009 Perşembe0 yorum

OYUNCU BURCU KARA, CANLI YAYINDA SÖYLEDİĞİ ŞARKIYLA İZLEYENLERİ ŞAŞIRTTI VE ALKIŞI HAK ETTİ.

TRT 2'de ekrana gelen Tuluhan Tekelioğlu'nun sunduğu 'Boğaziçi'nden' programının konuğu oyuncu Burcu Kara oldu.

Canlı yayında "Bir Zamanlar Seninle" isimli şarkıyı başarıyla seslendiren Burcu Kara, şarkı söylemenin kendini çok heyecanlandırdığını anlattı.

"Kalp atışlarım hızlandı" diyen Kara, güzel sesi ile izleyenleri bir hayli şaşırttı. Canlı yayında ilk kez şarkı söylediğine değinen Kara, "Benim çocukluğumdan beri ben sanat müziğini çok seviyorum. O benim için çok farklı bir şey. Yıllardır canlı yayın yapıyorum, neler yaptım, neler sundum. Yani savaşlar yönettim haberciyken ama şarkı söylemek deyince kalp atışlarım beş katına çıkıyor. Hiç almayım ben kendi kendime söyleyeyim" diye konuştu.

Televizyon Gazetesi

giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger