DÜNYANIN EN GENÇ KAİNAT GÜZELİ ALMEDA ABAZİ Türkiyede

15 Temmuz 2009 Çarşamba0 yorum

GERİLİM FİLMİ İÇİN GELDİ

DÜNYANIN EN GENÇ KAİNAT GÜZELİ ALMEDA ABAZİ, SAFRANBOLU DEVLET HASTANESİNDE HASTALARI ZİYARET ETTİ.

Yönetmen Cem Akyoldaş'ın ilk uzun metrajlı ve gerilim filmi olan “Konak”ın çekimleri için ilçeye gelen Abazi, ziyaret öncesinde gazetecilere, kendisinin de daha önceden hastanede kaldığından, hastaları görünce çok üzüldüğünü söyledi.

İlk kez geldiği Safranbolu'yu çok beğendiğini belirten Abazi, şöyle dedi: “Konak benim ilk filmim. Yönetmen ve diğer oyuncular çok iyi, bana yardımcı oluyor, başarılı olduğumu söylüyorlar. Çok mutluyum. Filmde 7 öğrenci var, ben masum bir kızı canlandırıyorum. Filmde bir kaza oluyor. İlk filmim olduğu için kaza sahnesinde dublör kullanmak istemedim. Kendim yapmak istedim ve başarılı olduk. Bundan sonra da filmlerde rol almak isterim.” Almeda Abazi, gazetecilerin, filmde erotik sahneler bulunduğu şeklinde çıkan dedikodular üzerine okuduğu kolejde disiplin kuruluna verildiği iddialarını ile ilgili sorusunu, “Öyle bir şey yok. O tür haberlerin hepsi yalan. Filmde erotik sahneler yok, okulumla da öyle bir sorun yaşamadım” diye yanıtladı.
giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger