PETEK DİNÇÖZ, KRAL FM VE KRAL TV’NİN ORTAK YAYININDA MEHMET’İN GEZEGENİ PROGRAMINA KONUK OLDU!... “BEN EVDEKİ PETEK’İ SEVİYORUM!.. ÇÜNKÜ BAŞKALARI GİB

10 Temmuz 2009 Cuma0 yorum


İşte Petek Dinçöz’ün, Mehmet’in Gezegeni programına yaptığı açıklamalar: “Beni sevmeyenler de artık sevmeye başladı. 2 yıldır yaptığım canlı programdan sonra beni çok daha iyi tanımaya başladılar. Sevenlerim arttı. Ben evdeki Petek’i seviyorum. Çünkü başkaları gibi maske takamıyorum. Rahatsızlığımdan dolayı 7-8 kilo aldım. Ama şimdi sağlık durumum çok iyi. Kısa sürede eski kiloma kavuşacağım. Sezen Aksu’nun albümümde çok büyük katkısı var. Sezen Aksu’nun yanına 3 ay boyunca gittim. Çok şey öğrendim. Benim Mithatcan’dan bir farkım olduğuma inanmıyorum. Sezen Aksu’nun hayatımda çok önemli bir yeri var!..”

Dinçöz’ün sevdiği ve sevmediği huyları...

Çok konuşuyorum gevezeyim bu huyumu sevmiyorum. Sevdiğim insanları çok kıskanırım, başkasıyla paylaşamam. Köpeklerimi de çok seviyorum, onlarsız yapamam.

Programa telefonla bağlanan Petek Dinçöz hayranları da, sorularıyla hem Dinçöz’ü sıkıştırdılar hem de sevgilerini dile getirdiler giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger