Adidas 2009 Sonbahar/Kış Women Koleksiyonu

4 Ekim 2009 Pazar0 yorum

Adidas Women Koleksiyonu, doğrudan kadının kendisine vurgu yapan ve Adidas’ın ilk kez 2009 Mart ayında lanse ettiği ‘Me, Myself’ marka kampanyasının ruhunu yansıtıyor. Bu yeni
koleksiyon spor esnasında vücudun ihtiyacı olan dayanıklılığı artırırken, şıklıktan da ödün vermeyen ürünlerden oluşuyor.

Adidas Sonbahar/Kış 2009 Women Koleksiyonu’nda yer alan, son teknolojilerin kullanıldığı tekstil ürünleri ve ayakkabılarda, hareketli ve dikkat çekici desenler kullanılıyor. Yeni CLIMA365 Gym Koleksiyonu, bu sezon adidas Women Koleksiyonu ürün yelpazesine yeni katılıyor. CLIMA365 Gym Koleksiyonu, spor esnasında ortaya çıkan ısı ve teri vücuttan emerek, buhar yoluyla dışarı atan kumaşların kullanıldığı ürünler içeriyor. Gösterişli yeni Adilibria Antrenman Koleksiyonu ise yumuşak ve dalgalı desenler içeriyor. Yoga tutkunlarına özel hazırlanan Yatra Koleksiyonu’nda bu sezon kullanılan Tencel ve ekstra rahatlık sağlayan Modal gibi yumuşak kumaşlar, vücudu sararken yoga sırasında ihtiyaç duyulan hareket kolaylığını sağlıyor.




2008 Fransa Açık Turnuva Şampiyonu Ana Ivanovic, "Adilibria Koleksiyonu’nu seviyorum çünkü profesyonel bir sporcu olarak, seçtiğim kıyafet ve ayakkabıların antrenman ya da maç boyunca beni rahat ettirmesi çok önemli. Ayrıca biliyorum ki, iyi göründüğüm zaman kendimi daha iyi hissediyorum ve daha iyi performans gösteriyorum. Sürekli antrenman yapıyor veya maçlara çıkıyor olmam tarzımdan fedakarlık etmemi gerektirmiyor" diyor.
giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger