Elmalı Minik Kek

15 Ekim 2009 Perşembe0 yorum

Malzemeler
  • 100 gr. tereyağı (yumuşamış)
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 2,5 su bardağı un
  • 250 ml. süt (oda ısısında olmazsa yağı sertleştiriyor tecrübeyle sabittir :))
  • 1 yumurta hafif çırpılmış
  • 2 adet orta boy küp doğranmış elma
  • yarım su bardağı ceviz
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 çimdik tuz
  • 1 çay kaşığı zencefil (bunu ben ekledim)
Yumırtayı hafif çırpıp üzerine şekeri ve yağı ekleyip karıştırdım. Üzerine kuru malzemeleri eleyerek tahta kaşıkla karıştırdım. Elmayıda ekleyip muffin kalıplarına paylaştırdım. Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirdim, soğuyunca üzerine pudra şekeri eledim.
giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger