Havuçlu Cevizli Kek

15 Ekim 2009 Perşembe0 yorum

Mazlemeler
  • 4 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1,25 su bardağı sıvıyağ
  • 1,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 2 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 paket vanilya
  • 1 su bardağı ceviz
  • 450 gr. rendelenmiş havuç

Yumurta ile şekeri kabarana kadar çırptım, sıvı yağı ilave edip karıştırdım, ayrı bir yerde kuru malzemeleri eledim yumurtalı karışıma tahta kaşık ile yavaş yavaş karıştırarak ekledim, en son ceviz ve havucu ilave ettim karıştırdım. Ufak baton kağıt kalıplarım vardı ben onlarda pişirdim ama normal kelepçeli (24 cm) kalıplarda pişirebilirsiniz. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirdim. Afiyet Olsun.

giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger