Kabak Yemeği

15 Ekim 2009 Perşembe0 yorum

Malzemeler (4 kişilik)
  • 2 adet orta boy kuru soğan
  • 2 adet büyük kabak
  • 3 adet domates
  • 5 diş sarımsak (tazesi çıkmış ben onu kullandım)
  • dereotu (ben kullanmadım)
  • yarım çay bardağı sıvı yağ
  • tuz,kırmızıbiber, karabiber
Soğanları soyudm ikiye böldüm sonra piyazlık doğradım teflon tencerenin dibine dizdim, kabakları yıkayıp boyundan ikiye böldüm yarım ay şeklinde doğradım soğanların üzerine dizdim, sarımsakları kabağın üzerine en üstede kabukları soyulmuş yarım ay doğranmış domatesleri dizdim tuz, kırmızıbiber ve karabiberi döküp sıvı yağı gezdirdim, kısık ateşte kabaklar pişene kadar pişirdim. Yoğurt ve dereotu ile servis yapabilirsiniz.
giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger