Tahinli ve Cevizli Sarma

15 Ekim 2009 Perşembe0 yorum

Malzemeler
  • 125 gr margarini eritip su bardağına koyup üzerini sıvıyağ ile tamamlayın
  • 1 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 5,5 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu

İçi için

  • 10 çorba kaşığı tahin
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 2 su bardağı dövülmüş ceviz (ben fındık kullandım)
  • 2 çorba kaşığı Türk kahvesi

Üzeri İçin

1 su bardağı toz şeker

Eritilmiş margarin-sıvıyağ karışımını,yumurtayı,yoğurt ve toz şekeri karıştırdım. Un ve kabartma tozunu ekleyip yoğurdum.Hamuru dörde bölüp her parçayı yarım santim kalınlığında açtım , açtığım hamurun üzerine tahin sürdüm üzerine şeker ve ceviz serptim en üste kahve eleyip hamuru rulo şeklinde sardım. Sardığım hamuru iki parmak genişliğinde kestim üzerine toz şeker serpip tepsiye dizdim. Önceden ısıtılmış fırında 160 derecede pişirdim. Afiyet Olsun.
giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger