Renkli Tayt Nasıl giyilir

2 Ocak 2010 Cumartesi0 yorum

taytcorap

Son günlerde kızlarda çok görüyorum.Bana göre pek yakışmıyor ama bunu benim degil kendilerinin begenmesi lazım.ama bnu konuda bi bilgi buldum ve sizlerinde bilgilenmesini istedim.Bakalaım renkli tayt giyerken nelere dikkat etmemiz gerekiyormuş..

1- Eğer bacakların çok kalınsa mutlaka koyu renk tayt giy, açık renkler bacaklarını çok daha kalın gösterir.

2- Düz elbiselerin altına çizgili taytları giyebilirsin.

3- Tek parça kıyafet görünümü için üzerindekiyle taytını kombine et veya siyah elbise ile siyah botlarını giyerek uyumlu bir kombinasyon yarat.

4- Kırmızı taytını siyah etek ve siyah üstünle giy.

5- Florosan renkli taytını diğer kıyafetlerinle uydurmak zorunda değilsin. Sadece taytın yeterince idialı olabilir .

giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger