ZEYTİNYAĞLI SARIMSAKLI FASÜLYE

7 Ocak 2010 Perşembe0 yorum

Malzemeler:
1 kilo taze fasülye (benimkiler çalı fasülye)
1 büyük boy soğan
2 baş sarımsak
4 adet domates
Biraz tuz
1 adet küp şeker
2-3 yemek kaşığı zeytinyağı
2.5-3 su bardağı su
Yapılışı: Taze fasülyeyi ayıklayıp yıkayın. Soğanı ve sarımsakların kabuklarını soyun. Domateslerin kabuklarını soyup doğrayın ya da rendeleyin. Benimkiler rendelenmiş haldeydi. Yengem doğranmış halde domates kullanmıştı. Tencerenizin en altına fasülyeleri yerleştirin. Üztüne yarım halka şeklinde doğradığınız soğanları ve diş diş sarımsakları ekleyin. Üstüne de domatesleri dökün. Arzu ettiğiniz miktardaki tuzu ve zeytinyağını ( ben 2 yemek kaşığı koydum) ve 1 adet küp şekeri ekleyin. 2.5-3 su bardağı suyu da ekleyip tencerenizin kapağını kapatın. Ben düdüklü tencerede pişirdim. Düdüklü tencerede buhar çıkmaya başladıktan sonra 30 dakika kadar pişirdim. Normal tencerede 80-90 dakika kadar (ara ara kontrol edin, fasülyenin cünsine göre daha erken pişebilir) pişirin. Afiyet olsun.

giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger