2010 Yaz Güneş Gözlüğü Modelleri

25 Nisan 2010 Pazar0 yorum

Sadece yaz mevsimi değil her mevsim rahatlıkla kullanılan güneş gözlüklerinde 2010 yaz trendlerine şöyle bi bakmak istedim.Bu sezon bende bir tane kemik güneş gözlüğü almak istiyorum ama bakalım bi kaç tane denedim ama öyle vurulduğum bişey çıkmadı daha karşıma.2010 yaz güneş gözlüğü modelleri arasında trend detaylar ise; çarpıcı renkler, gözlük saplarında geometrik desenler, hem kemik hem metal kullanımı, yuvarlak ve retro çerçeveler var.Köşeli büyük kemik modellerde yine moda ama ben çok köşeli ve elmacık kemiğime dokunan modelleri tercih etmiyorum.Marka ise farketmez, yüzüme yakışan kendimi iyi hissettiğim bir model olsun yeter.

2010 güneş gözlüğü trendleri, 2010 Yaz Güneş Gözlüğü, 2010 Yaz Güneş Gözlüğü Modelleri, 2010 yaz güneş gözlükleri giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger