Doktorum FENALAŞMA, BAYILMA VE KARINCALANMA 9 NİSAN CUMA

9 Nisan 2010 Cuma1yorum

9 NİSAN CUMA "FENALAŞMA, BAYILMA VE KARINCALANMA"

Doktorum'da 9 Nisan Cuma günü "Fenalaşma, Bayılma ve Karıncalanma" konusu Prof. Dr. Sadi Güleç,Prof. Dr. Cenk Akbostancı ve Prof. Dr. Oğuz Berksun tarafından anlatılacak.

İnsan neden fenalaşır? Karıncalanma ile uyuşma aynı şey midir? Bayılmaya neler neden olur ve bayılma sırasında vücutta ne gerçekleşir? Fenalaşma hissine neden olan organımız beyin midir yoksa kalp mi? Fenalaşma hissi nasıl giderilir? Bayılma nöbetleri hangi sıklıkla tekrarlarsa tehlikelidir? Bayılma, fenalaşma ve karıncalanma konusunda ilk yardım önerilerinden en kapsamlı bilgiye kadar merak ettiğiniz her türlü sorunun cevabını 9 Nisan Cuma sabahı saat 08.45'te Doktorum programında bulacaksınız.

Prof. Dr. Sadi Güleç
A.Ü. Tıp Fak. İbni Sina Hastanesi
Kardiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi
0312 508 25 23

Prof. Dr. Cenk Akbostancı
A.Ü. Tıp Fak. Nöroloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi
0312 310 30 10 (santral)

Prof. Dr. Oğuz Berksun
A.Ü. Tıp Fak. Psikiyatri Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi
0312 310 30 10 (santral)

09.043.2010 doktorum izle, doktoru 9 nisan cuma izle, doktorum 9 nisan cuma günü konusu, doktorum 9 nisan cuma konukları kimler, doktorum bugünkü konusu, doktorum dünkü konusu, doktorum eski bölümleri izle, doktorum 9 nisan 2010, doktorum programının yeni bölümünü izle, doktorum son bölümü seyret giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Anonymous
9 Nisan 2010 09:59

günaydın iyi yayınlar ben 19 yaşındayım.yaklaşık 4 senedir sık sık bayılmalar yaşıyordum şuan yok ama ara sıra oluyor..bayılacağım zaman elim ayağımda can kesiliyor ve kalbim olağandan hızlı atmaya başlıyor. dilim dönmez oluyor.bayıldığım zaman da nerde olursam olayım düşüp, kasılmalarım oluyormuş.bu yüzden doktor sara başlangıcı dedi ve vediği ilaçlar daha da sıklaştırdı. ben böyle olunca bayılacağımı anlıyorum ve kendimi sıkıyorum. doktorlar genelde psikolojik durum dediler.bu yüzden psikiyatri de bile yattım uzun süre.acaba neden böyle oluyor gerçekten psikolojik sorunummu var.

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger