Doktorum Koroner Kalp Hastalığı ve Doğal By-Pass 12 Nisan 2010

11 Nisan 2010 Pazar1yorum

Sunuculuğunu Zahide Yetiş ve Op. Dr. Aytuğ Kolankaya’nın yaptığı Doktorum'da Pazartesi günü "Koroner Kalp Hastalığı ve Doğal By-Pass" konusu Prof. Dr. Günsel Şurdum Avcı ve Prof. Dr. Azmi Özler tarafından anlatılacak.

Kansız, acısız, ağrısız by-pass mümkün mü? Kalpteki tıkalı damarlar ameliyatsız da açılabilir mi? Doğal By-Pass şeker hastalarına da iyi gelir mi? Prof. Dr. Günsel Şurdum Avcı ülkemizde yeni yeni uygulanmaya başlanan Doğal By-pass yöntemini tüm detaylarıyla anlatarak bizleri bilgilendirecek. Prof. Dr. Azmi Özler ise koroner kalp hastalıkları ve tedavilerini anlatacak.

Prof. Dr. Günsel Şurdum
Kardiyoloji Uzmanı
0212 314 66 66 - (2115 / 2120) (Memorial Hastanesi)

Prof. Dr. Azmi Özler
Kalp-Damar Cerrahı
0216 542 44 44
0216 542 48 12

12.04.2010 doktorum izle, doktoru 12 nisan pazartesi izle, doktorum 12 nisan günü konusu, doktorum 12 nisan konukları kimler, doktorum bugünkü konusu, doktorum dünkü konusu, doktorum eski bölümleri izle, doktorum 12 nisan 2010, doktorum programının yeni bölümünü izle, doktorum son bölümü seyret giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Anonymous
13 Nisan 2010 21:59

slm doktorum programini izledim cokta sevindim
böyle bir dr larimizin olduguna.cinsel sorunlarada cok iyi geldigini söylediler
sanirim benim gibi milyonlarca hasta var care bekleyen.acaba bu tedaviyi bizlerede kullana bilirlermi.yapiliyorsa ben hazirim seve seve tadavi olmaya.
saygilar sunarim

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger