Mutfakta Ben Varım 12 Nisan 2010 Pazartesi

11 Nisan 2010 Pazar0 yorum

Star TV ekranlarında yepyeni bir lezzet yolculuğu başlıyor. Ekranların sevilen oyuncusu Aylin Kabasakal ve Türk Aşçı Milli Takımı Üyesi Esat Özata'nın sunumuyla ekrana gelecek olan Mutfakta Ben Varım, Türkiye'nin dört bir yanındaki ev hanımlarının lezzet sırlarını gün ışığına çıkaracak.

Üçüncü ve son etapta ise Aşçı Esat Özata'nın verdiği sürpriz tarifi her iki yarışmacı da yapacak. Şefin Yemeği diye adlandırılan bu bölümün kazananını, ünlü aşçı kendisi seçecek. Kazananı ise küçük ev aletleri bekliyor olacak.

Mutfakta Ben Varım 12 nisan, Mutfakta Ben Varım 12 nisan 2010, Mutfakta Ben Varım 12.04.2010, Mutfakta Ben Varım tarifleri, Mutfakta Ben Varım 12 nisan pazartesi, Mutfakta Ben Varım eski bölümleri izle, Mutfakta Ben Varım 1. bölüm izle, Mutfakta Ben Varım Aylin Kabasakal, Mutfakta Ben Varım Esat Özata, Mutfakta Ben Varım başvuru formu, Mutfakta Ben Varım yeni bölümü izle giyim_banner giyim_300-250 Image Banner
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Proudly powered by Blogger